Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50€ (βάρος έως 4kg)

Δευτ-Παρ: 9:00-16:30 | Σάββατο-Κυριακή: Κλειστά🔒

Αποστολή και παράδοση

Συνεργαζόμενη εταιρεία courier

  • Αποστολές πραγματοποιούνται με ΕΛΤΑ πόρτα πόρτα και Γενική Ταχυδρομική.
  • Οι παραδόσεις γίνονται εντός 1-3 ημέρων από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας.
  • Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό mail και sms στο κινητό που έχετε δηλώσει με tracking number για να παρακολουθείτε το δέμα σας .
  • Η παραγγελία σας θα έρθει δωρεάν αν ξεπερνά το ποσό των 50€ και δεν υπερβεί τα 4 kg (πραγματικό ή ογκομετρικό).
  • Από δωρεάν αποστολή εξαιρούνται όλα τα έπιπλα, τα πακέτα προσφορών, και όλα τα προϊόντα που υπερβαίνουν τα 10 kg.
  • Το τελικό κόστος αποστολής θα σας εμφανιστεί στο καλάθι ΠΡΙΝ την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

 

Συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών

  • Θα αποσταλεί η παραγγελία σας αν ξεπερνά σε βάρος τα 30kg (πραγματικό ή ογκομετρικό).
  • Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στη διεύθυνσή σας (εφόσον είναι εφικτό) ή σε πλησιέστερο σε σας πρακτορείο. Θα ενημερωθείτε σχετικά ΠΡΙΝ την αποστολή της παραγγελίας σας τηλεφωνικά από την εταιρεία μας. 
  • Παράδοση γίνεται επί πεζοδρομίου και τις ώρες 8:00 – 16:00.
  • Ως τρόπος πληρωμής δεν υποστηρίζεται η αντικαταβολή.

 

Παραλαβή από το κατάστημα

Την παραγγελία σας μπορείτε να την παραλάβετε και να την πληρώσετε στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας μας που βρίσκεται στην διεύθυνση: 6ο χλμ Θεσσαλονίκης Ωραιοκάστρου (ύψος Ν.Εγνατίας), 57013
Είναι απαραίτητο, προς την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, πριν την παραλαβή να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Ωράριο λειτουργίας: 
Καθημερινά 09:00-16:30
Σάββατο-Κυριακή: Κλειστά

 

Το www.beboulino.gr δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών και ανωτέρας βίας.

Τα προϊόντα συνοδεύονται πάντοτε από τα αντίστοιχα παραστατικά. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο του παραστατικού που επιθυμεί (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο), συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας.

Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας θα λαμβάνεται σχετικό mail ενημέρωσης από εμάς.

Αν για κάποιο λόγο το προϊον σας δεν είναι διαθέσιμο (πχ εξαντλήθηκε) θα ενημερωθείτε το συντομότερο. Αν απαιτήσετε την παραγγελία σας νωρίτερα, μπορείτε να μας καλέσετε για να δούμε πως μπορούμε να την τροποποιήσουμε ώστε να την έχετε το συντομότερο.

Αν κατά την παραλαβή διαπιστώσετε ότι το δέμα (τα) σας είναι χτυπημένο, ανοιγμένο, παραβιασμένο, βρεγμένο κλπ., να ΜΗΝ γίνει παραλαβή του δέματος από τον μεταφορέα. Να γίνει άρνηση παραλαβής και άμεση επικοινωνία μαζί μας στα τηλ. 2310809444 – 2310809101 – 2310809102

Άρνηση παραλαβής δέματος

Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το δέμα που έχει παραγγείλει με εξόφληση αντικαταβολή, βάση νομοθεσίας που προστατεύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν τον ικανοποιεί μπορεί βεβαίως στη συνέχεια (εντός 14 ημερών) να το επιστρέψει.

Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, ένα δέμα δε γίνει δεκτό, ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το συνολικό κόστος των μεταφορικών της αποστολής και επιστροφής του δέματος. Σε αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης των χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της όλης διαδικασίας διεκδίκησης τους.

Λάθος στοιχεία παραγγελίας:

ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ παραγγελίες με μη έγκυρα / λάθος τηλέφωνα και διευθύνσεις. Πριν την εκτέλεση της παραγγελίας προσπαθούμε να έρθουμε σε επικοινωνία μα κάθε τρόπο για να διορθωθούν μη έγκυρα ή λάθος στοιχεία που είναι δηλωμένα στην παραγγελία σας. Σε αυτή τη περίπτωση η παραγγελία μπαίνει σε επεξεργασία και εκκρεμότητα  και οι χρόνοι παράδοσης της μεταβάλλονται ανάλογα. Εάν δεν προσκομιστούν τα σωστά στοιχεία από τον πελάτη, η παραγγελία δεν μπορεί να εκτελεστεί και κατά συνέπεια ακυρώνεται αυτόματα.